Illan pääpalkinnon eli Grand Prix’n nappasi Kiinteistömaailma mainosfilmillään Elämän jännittäviin muutoksiin. Mainoksen on suunnitellut mainostoimisto Motley ja tuottanut Tonto Helsinki.
”Kaunis, mittaansa suurempi tarina, missä ymmärrys osoitetaan teoilla eikä sanoilla. Hienovaraisesti aikaan sidottu. Mainostajalle hatunnosto uskalluksesta; tämä on mainontaa, ei viestintää, ja brändin rakentamista parhaasta päästä”, sanoo tuomariston puheenjohtaja Mika Sylvin.
Lidl nappasi mainoksillaan Kesälaif ja Ruusunen yhteensä kolme palkintoa. Ruusunen voitti Yleisen sarjan pronssin ja Yleisön parhaat sekunnit, Kesälaif puolestaan online-videon pronssin. Lidlin mainokset loi Folk Finland, tuotantoyhtiöinä toimivat Directors Guild ja Otto Tuotanto.
Veikkaus nappasi kaksi palkintoa filmillään Värit heräävät elämään. Milttonin suunnitteleman ja Otto Tuotannon tuottama filmi voitti Yleisen sarjan kullan sekä Musiikki- ja äänisuunnittelun palkinnon.